Facebook Twitter ВКонтакте
Книга пам'яті страйкболістів полеглих за Україну Взаимопомощь Страйкбольная фотогалерея reibert.info shop.militarist.com.ua Ремонтно-строительная компания «Византия» Крамничка Правого сектора


Сообщения без ответов | Активные темы Текущее время: Сб май 08, 2021 2:16 pm



Ответить на тему  [ Сообщений: 2 ] 
 Міл-сім розширення правил 2020 року 
Автор Сообщение
Site Admin
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Вт окт 19, 2004 11:20 am
Сообщения: 20122
Откуда: Киев, ТМ Милитарист
Оружие: Schmeisser AR-15 A5
Привод: Ares G36, Ares G36k, G&G M4
Сообщение Міл-сім розширення правил 2020 року
Наведені в цьому тексті пункти правил доповнюють або змінюють базові правила 2020 року під час ігор з моделюванням бойових дій.
Базові правила заходятся тут: https://docs.google.com/document/d/1-Dz ... M9Ts/edit#

5. ІГРОВА ЗБРОЯ ТА ІГРОВА ПІРОТЕХНІКА

5.1.6. Ігрова зброя має використовуватися тільки з механічними магазинами. Виключенням з цього правилу може бути тільки зброя, до якої не виробляють механічних магазинів (дозволені бункера) та кулеметі, які мають стрічкову подачу патронів (для них дозволено використовувати електричний бункер у вигляді короба).

5.1.7. Магазини мають бути споряджені шарами у відношенні 2 кульки до 1 патрона (в прототипі магазину) плюс технічні 5 кульок. Наприклад магазин на 30 патронів для АК74 може бути споряджений не більше 65(70) кульок.

5.1.8. В темну пору доби вся зброя (крім пістолетів, іншої зброї першого класу (яка обладнана глушниками), ВСС, ВАЛ, ножів, гранатометів та мінометів) має бути обладнана пристроями імітації спалаху пострілу або використовувати трасерні кульки разом с засобом їх активації.

5.1.9. Додаткові кульки для дозарядки зброї мають бути обтяжені наступнім чином. На кількість кулок, призначену для спорядження одного магазина, гравець має нести обтяження, вага якого дорівнює вазі патронів в прототипі відповідного магазину. Наприклад до кожних 65 кульок для спорядження магазину АК74 в спорядження гравця має бути додано 320 грам обтяжувала.

5.2.2. Ураження ігровим ножем в елемент броне захисту (який за вагою відповідає реальному елементу) не зараховується як ураження.

5.2.3. Ураження ігровим ножем в кінцівку дозволяється. Таке ураження зараховується я поранення згідно пункту 6.8.

5.3.1. Ігрові ручні гранати:
B. Дозволено використовувати тільки ручні гранати з активною чекою
C. Ручна граната має важити не менше 130 грам.

5.3.2. Ігрові розтяжки (звичайні та з електричною ініціацією):
C. Дозволено використання ручних гранат у якості розтяжок
D. Розтяжка має важити не менше 130 грамів або до кожної розтяжки (і для зарядів, що ініціюються електрикою також) гравець має нести обяжувач вагою не менше 100 грамів

5.3.3. Ігрові гранатометні постріли:
I. До кожної гранати гравець має нести обяжувач вагою не менше 200 грамів

5.3.5. Ігрові міни:
F. До кожної міни гравець має нести обяжувач вагою не менше вага прототипу міни

5.3.6. Ігрові Фугаси
F. Фугас має використовуватися разом з ММГ протитанкової міни

6.УРАЖЕННЯ
Гравець вважається ураженим у разі:

6.1. Влучення в будь-яку частину тіла, або спорядження гравця кульки з ігрової зброї.

6.1.1. Влучання в зброю гравця призводить до знищення зброї. Зброю заборонено використовувати до кінця місії або до виконання ремонту зброї за правилами, встановленими організатором.

6.1.2. Одноразове влучання кульки або черги в бронеплиту ЗІБЗ (яка за вагою відповідає реальній бронеплиті) призводить до контузії гравця. Контуженій гравець має впасти у напрямку, протилежному плиті, в яку влучили, та 10 секунд нічого не робити. Після цього гравець може продовжити гру, але броне плита вважається знищеною и захисту більше не дає.

6.2. Влучення в будь-яку частину тіла або спорядження гравця елементу наповнювача в результаті спрацьовування ігрової піротехніки (далі - ІП). До ІП відносяться страйкбольні гранати ручні, страйкбольні гранати для підствольних гранатометів та страйкбольних ручних гранатометів, страйкбольні розтяжки, страйкбольні міни та міні для страйкбольних мінометів, страйкбольні радіо- та електро-фугаси.

6.2.1. При спрацьовуванні ІП на відкритій місцевості, якщо гравець, не вдягненій в ЗІБЗ, знаходиться ближче 5-ти метрів від місця спрацювання, незалежно від того, чи був гравець уражений вражаючим елементом, за винятком випадків описаних в пункті 6.3.

6.2.2. Захистом від "вибуху" ІП може служити будь-який стаціонарне спорудження, складки місцевості, самотнє дерево (мінімум 40 см в діаметрі), техніка, якщо ці об'єкти знаходиться між гравцем і місцем спрацьовування ІП і повністю закривають гравця, а так само укриття (яма, осередок, блиндаж, окоп, дзот й таке інше), якщо ІП спрацювала поза ним.

6.2.3. ЗІБЗ, елементи якого мають вагу відповідну реальним елементам надає наступний захист від піротехніки.
A. Влучання вражаючого елемента ІП в будь яку частину ЗІБЗ ігнорується
B. Якщо гравець одягнув каску та повний бронежилет, який захищає груди, спину, та боки, то радіус безумовного ураження (6.2.1.) зменшується до 2 метрів.
C. Якщо гравець одягнув каску та бронежилет, який захищає груди та спину, то радіус безумовного ураження (6.2.1.) зменшується до 3 метрів.
D. Якщо гравець одягнув бронежилет, який захищає груди та спину, або каску та броне плиту тільки на груди чи тільки на спину то радіус безумовного ураження (6.2.1.) зменшується до 4 метрів.

6.8. Однократне влучання кульки, черги, ножа або вражаючого елемента ІП (який розірвався далі ніж мінімальній радіус ураження гравця 6.2.3) в кінцівку, призводить до поранення кінцівки. Після такого ураження гравець має впасти на землю та виконати дії пораненого. «Кровотеча» з пораненої кінцівки має бути зупинена накладанням джгута чи турнікета протягом 2 хвилин після поранення. Поранений, якому не зупинили кровотечу – помирає. До зупинення кровотечі заборонено виконувати будь які дії крім наступних: дозволено зупиняти кровотечу та/або кликати на допомогу. Після зупинки кровотечі заборонено користуватися кінцівкою до кінця місії або закінчення евакуації пораненого.

8. ДІЇ УЧАСНИКА ПРИ УРАЖЕННІ
8.1. Після ураження гравець повинен:
A. Впасти на землю, імітуючи ураження,
B. Надіти на голову пов'язку, або або покласти на тіло шматок тканини, встановленого в п. 2.2. кольору (імітуючи кров від ураження).
C. Залишатися на місці загибелі до кінця бойового епізоду (але не менше ніж 5 хвилин). За цей час «вбитого» можуть обшукати союзники чи супротивник. Якщо обшук виконує супротивник, він може забрати з «тіла» будь яку ігрову інформацію (частоти, дані ГПС) та будь які ігрові документи. Якщо до супротивника гравець був обшуканий союзником – вся ігрова інформація вважається конфіскованою цим союзником.
D. Після виконання пункту С, зі зброєю за спиною або на боку, покинути ігрову зону у відведене для цього місце “мертвяк”, або на безпечну відстань встановлену організаторами. У темний час доби необхідно включити блимаючий ліхтар, встановленого в п. 2.2. кольору
E. Знаходиться в “мертвяку” час який встановлено організаторами.
F. Знімати повязку, та виключати маячок гравця поза грою, лише при виході з “мертвяку”.

11. ТЕХНІКА НА ГРІ

11.2. Вся ігрова техніка рухається під час гри в рамках ПДР існуючими дорогами, але не швидше 40 км/г, або за межами доріг, але не швидше 10 км/г і керується тільки водіями, які мають при собі посвідчення водія відповідної категорії.

11.7. Обстріляна по кабіні, а саме в лобове або бокове скло водія, або у випадку підриву гранати ближче 5 метрів, неброньована (легкова або вантажна) техніка вважається пошкодженою. Пошкоджена техніка не може рухатися швидше ніж 10 км/г. Якщо пошкоджена техніка обстріляна, або вражена гранатою повторно (не раніше ніж через 10 секунд після першого ураження) - така техніка вважається важко пошкодженою. Важко пошкоджена техніка зобов'язана негайно зупинитися (двигун необхідно заглушити і поставити машину на стоянкове гальмо) і залишатися нерухомою до закінчення ремонту. При другому ураженні гравці, яки знаходилися за склом, що було уражено, вважаються «контуженими», якщо вони одягнені в бронежилет, який має передню захисну плиту (плита вважається знищеною), або вважаються ураженими в іншому випадку. Всі гравці, що знаходяться в кабіні (салоні) автомобіля, зобов'язані негайно після зупинки покинути транспорт, або визнати себе ураженими в цьому ігровому епізоді, якщо вийти з машини неможливо через вогонь противника по автомобілю (якшо транспортний засіб має відкритий салон/кузов (кабріолет), то покидати його не обов'язково; гравці в цьому випадку вражаються за звичайними правилами). Броньована техніка в разі обстрілу стрілецькою зброєю може не зупинятися.
11.7.1. Для виконання ремонту пошкодженої техніки водій має відкрити капот та імітувати ремонт протягом 5 хвилин або імітувати заміну колеса (підйом на домкраті).
11.7.2. Для ремонта важко пошкодженої техніки - водій та/або інші гравці мають виконати обидві дії з пункта 11.7.1.

11.13 Для розвідки та пошуку супротивника гравці можуть використовувати безпілотні літальні апарати. Стріляти по БПЛА заборонено, але гравцям заборонено літати нижче 75 метрів вдень, або нижче 50 метрів вночі. Заборонено використовувати озброєні дрони. Заборонено використовувати РОП та інші піротехнічні ракети, якщо ви чуєте, що десь біля вас знаходиться дрон.

12. ОБМЕЖЕННЯ

12.15 Заборонено займати позицію для бою або відпочинку на дорозі, яку можуть використовувати ігрові (та не ігрові) транспортні засоби.

_________________
Keep calm and love Ukraine.


Чт июл 09, 2020 11:51 am
Профиль
Site Admin
Аватара пользователя

Зарегистрирован: Вт окт 19, 2004 11:20 am
Сообщения: 20122
Откуда: Киев, ТМ Милитарист
Оружие: Schmeisser AR-15 A5
Привод: Ares G36, Ares G36k, G&G M4
Сообщение Re: Міл-сім розширення правил 2020 року
Змінено правила ураження та ремонту неброньованої техніки

_________________
Keep calm and love Ukraine.


Ср апр 28, 2021 3:11 pm
Профиль
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Ответить на тему   [ Сообщений: 2 ] 

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Русская поддержка phpBB